keskiviikkona, syyskuuta 06, 2006

Aloitus

Tämä on kokeilu. Tämä ei ole faniblogi. Tämä on kannattajablogi.

Olen Turun Palloseuran kannattaja. Jääkiekkoseuran kannattaja, vaikka toki muut TPS-osat myös kiinnostavat. Ainakin sen verran, että olen aina Tepsin puolella.

En asu Turussa. Minulla ei ole minkäänlaista yhteyttä, epävirallista tai virallista, seuraan tai seuran sidosryhmiin.

Seuraan Tepsin ottamuksia pääasiassa median kautta, muutaman ottelun pyrin joka vuosi katsomaan paikanpäällä. Enemmän katsoisin, jos Turussa asuisin, mutta kun leipää ja voita ei synnyinkaupungistani saa... on tieni vienyt mutkien kautta Suomen uuteen pääkaupunkiin.

Minulla ei ole kiekkotaustaa. Kävin junnuikäisenä muutaman kerran harjoituksissa. Punnertaminen pururadalla juoksun kera ei kiinnostanut. Jääharkoissa oli muistin mukaan ihan mukavaa. Kyllästyin kiekkokassin raahaamiseen, lopetin. Suomen kiekkoilu menetti jälleen kerran lahjattoman kiekkoilijan. Sen verran pitää todeta, että tietenkin olin puolustaja erittäin lyhyen kiekkourani aikana. Vahvin muisto jäi hienhajusta. Kopissa hiki haisi, niin kuin jääkiekossa pitääkin. Suuntasin tarmoni yksilölajien parissa puuhasteluun sekä kulttuuriin. Kasvatin pitkän tukan 15 vuotta myöhemmin, kunnes siirryin työelämään.

Olen pitänyt jääkiekosta aika kauan. En muista mistä asti, ja alusta asti TPS on ollut minun seurani. Jääkiekko on hieno laji. TPS on seurani.

Tämän kokeilun tarkoituksena on katsoa jaksanko pitää yllä kannattajablogia. Ajatus kannattajablogista on muhinut noin puolitoista vuotta. Tänään luin Karhuherran murinoista mielenkiintoisen postauksen. Karhuherran teksti toimi sytkärinä kynttilälle, katsotaan kuinka kauan kynttilä palaa...

1 kommentti:

S.F kirjoitti...

Hei,

Meillä on menossa kampanja jääkiekko tuotteesta jota me mainostetaan isolle urheilu brändille. Olen lukenut blogisi ja haluaisin tietää jos olisit kiinnostunut olla mukana kampanjassa – luulisin että te sopisivat yhteen.

Yhteistietoni: sophie.finckenberg@ebuzzing.com